Torsdag

var på väg att skriva tisdag, men kom på mig själv. varför tror jag att det är tisdag idag för? helt jävla sjukt. hur som heeeelst. idag var årets chillar dag. jag sket typ i allt. skulle vara i skolan kl 10. var där 11.45. satte mig ner med grabbarna, käkade, snackade skit.. ja, och allt det där. formaterade om min dator. det behövdes kan jag säga. kör numera med windows 7. det var pain in the ass att komma igång, och nej.. det var inte värt det. men det är nice ändå. stilrent. lite annorlunda men inte för mycket. godkänt.

hursomhelst. middagen bestod av kyckling i paprika/chili-sås med ris, cola och trevligt sällskap. nu sitter jag och väntar här hemma.. ska nog kolla på idol nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0