.you’re on my heart just like a tattoo. i’ll always have you.

jag har fastnat för jordin sparks. efter allt tjat om hennes skiva så tog jag mig äntligen tiden att lyssna igenom hennes låtar på Spotify och till min förvåning så var dom fan bra. Lite tjejiga dock, men även jag har mina tjejiga stunder! (fastän jag rapar, ja!)

idag har jag iaf jobbat. det var järn att gå upp så tidigt. det var fan fortf mörkt ute. trodde det var nå fel med min mobil. Efter för mkt snoozande märkte jag att klockan var alldeles för mycket. jag typ szoozar i sömnen. Sprang till tuben... missade den. Svor som fan. väl framme på jobbet åt jag lite choklad och blev glad igen. Sandra däremot ville jag örfila, grinig som fan! men jag antar att alla har sina dagar. vet att jag inte är världens roligaste människa på morgonen när jag måste jobba. hahah

nää nu ska jag börja skriva min rapport som ska vara inlämnad idag kl 23.59. Skit najs, 3000 ord och jag har inte börjat..



"Baby look me in the eyes
And tell me if
I'm the kinda girl you like
I'm feeling you
Cuz sweetie you're my kinda guy
That's what it is
Think about it you just might
wanna run with this
All night long
And if you want me we can keep this going
Let me tell you I'm the type that's strong
And I don't trust a lot of men I'm independent
I ain't like some other women

Cuz anywhere I go I'm spotted
And anything I want I got it
5'5" with brown eyes
(caramel complexion)
Smile like the sunrise
(body like heaven)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0