Onsdag.

idag har det inte hänt så mycket. jobbat lite, softat lite. pillat lite på datorn. var i stinsen med Zeljka. Skulle byta strl på en tröja och efter många om och men gick bytet igenom. finally. visste inte vem jag skulle döda!
nu sitter jag iaf hemma i min soffa och lyssnar på Kelly Rowland, gamla godingar. Är dock rätt rastlös, känns konstigt att sitta hemma själv och typ inte göra nånting. Vanligtvis har man ju sällskap och nån film... och god mat. Som igår, då bjöd jag på kycklingfile med potatissallad gjord på rödlök, fetaost, olivolja och lite kryddor. Till det blev det tzatziki. Wow, det var gott och jag var sååå stolt över mig själv. Och maten fick bra betyg. He liked it!

nä.. folk.. nu kallar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0