kan det försvinna nångång?

ärligt asså, orkar inte vara grinig längre!
haha pratade precis i telefon med nathalie. började typ gråta på riktigt för att hon var tvungen att lägga på. fan händer med min kropp haha.. aja, nog om det. nu ska jag sluta grina.

igår jobbade jag med min älskade zipper. dock så var de sista timmarna mkt roligare än de 3 första. det gick otroligt långsamt och det var mkt folk där ett tag. länge sen jag stängde oxå. tror jag missade nånting.. säkert. det är alltid nått!

det kom in en dam igår som jag ville strypa. jag fick göra om hennes kaffe 5 gånger. hon ville ha den extra varm och inte mjölk hela vägen upp. det skulle vara krämit. jag ville inte bränna mjölken, så jag skummar den till ca 70 grader. det är varmt, det bräns vid 72. nee, för henne så var det tydligen inte det tillräckligt. andra gången var det för mkt mjölk i. tredje gången var det för tjock skum. fjärde gången var det fortfarande för "kallt". jag frågar henne om jag ska bränna mjölken. hon svarar nej. jag ropade på sandra och slutade svara när gästen tilltalade mig. vet ni vad.. jag skiter i! jag hade världens ruch o hon ber mig göra om kaffet 16393 gånger. 

iaf.. sen hände det inte så mkt. åkte hem. käka mat, titta på film sen somnade jag.
idag har jag legat i sängen hela dagen. det började med lite sura miner imorse då jag tydligen var orsaken till dålig beautysleep.. tror att min grinighet smittar av sig lite. haha tur att sånt går över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, henne har jag oxå haft.. hände samma sak.. Sandra fick ta över för mig oxå ;)

2009-10-31 @ 00:04:01
URL: http://majafelicia.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahaha asså hon är så cp.

2009-10-31 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0