är det okej att inte orka

från och med måndag så kommer det att ske lite ändringar. det här är inte okej tror jag. känns som om jag tappat allt. men vet ni, jag orkar faktiskt inte och har kännt så i 3 dagar nu. orkar inte med nånting. därför har jag inte heller gjort någonting. har bara suttit hemma och glassat. ätit man och typ blivit tjock. nää, okej jag ska inte ta i men jag har iaf ätit mycket och tittat på en massa filmer. Nu ligger jag i soffan. Nyvaken. Försöker få tag i både den ena och den andra. Men den ena är på jobbet och får rast snart och den andra verkar inte höra mobilen!

det är inte okej att inte höra mobilen när man ringt typ 5 gånger. (LÄS: jag stalkar ingen kille nu utan min syster) varför har man då en mobil! "Oj, jag hade den på ljudlös" eller "Är det sant, har du ringt? hörde inte!"


hmm, vad mer. känns inte som om det händer nå roligt i mitt liv just nu. hinner ju inte ens jobba så det är typ enbart skola! men aja hejdååååååååå

annica är du nöjd? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0