allmänt gnällig bara

sandra vill inte jobba med mig längre. hon menar att hon är trött på mitt gnällande. men i vanliga fall så är jag inte såhär. det är bara nu. fel vecka lixom. men låt mig vara gnällig daa..
blir typ arg på mig själv för att jag blir gnällig. man ska typ bara låta mig vara sånna här dagar.

idag försov jag mig. jag sprang till tunnelbanan med en banan i handen som fick bli min frukost. väl framme... "8 minuter" missade den. sätter mig på tåget. sätter på ipoden. när jag kommit till hallonbergen så var den död. mitt hår stod åt alla håll. jag var varm efter att jag sprungit till tåget. jag satt baklänges. jag ville spy.
aja, jag ska hem till mina kusiner nu. åker hem vid 8 o lagar mat till min karl. tror jag ska göra nån paj till efterrätt! aja hej då!

/gnällaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0