Ok, jag byter tillbaka!

blogspot.com var ingenting för mig.
jag är en riktigt blogg.se torsk.
well, im back in business. nu är det sommar (håller tummarna för bättre väder) och då får man säkert roligare saker att skriva om. händer mer grejer. vardagen blir rikare. ja, bortsätt från min sköna csn skuld. men som mathilda säger "du har alltid pengar, det är bra" haha...

så, hur har min dag varit? idag vaknade jag först kl 11. var helt död. somnade om i nån timme, men njöt inte riktigt av sömnen. platschefen från skrapan ringde mig och bad mig komma in tidigare. det var tydligen kaos på jobbet. regn, ni vet! folk känner för att fika då. på väg till tuben gick mina skor sönder och jag kände hur min fot badade. kallt och blött, usch. sprang in på intersport och hittade mig ett par sköna låga air force för halva priset. yes, it was a haleluliiia moment (stavas det ens så) kom till jobbet, did my thing och sen så chillade jag fett.

borde egentligen ligga och sova nu, börjar 10.30 imorn. men det går bara inte..

jag måste städa.

fixar ny design imorn!! lovar.. men nu väntar sängen

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0