Lördag den 13juni

I natt känns det som om jag sovit 3min. Vet ej varför, men jag är helt slut. Ni som känner mig vet hur jag fungerar. Morgontider är ingenting för mig, och fick jag välja skulle jag smitta minst 10h sömn per natt. Men riktigt så fungerar det inte. Jag har en hyra att betala :). Tror dock att min kropp behöver vila. Hela maj och juni jobbar jag i stort sätt varje dag.. Hoppar runt lite på olika espresso house.. Sjukt kul. Och det är helt galet hur mycket folk man lär känna. Ska även skriva på nytt kontrakt idag. :) efter jobbet ska jag äta tårta. Min syster och svåger fyller år. Det pratas om utgång, men vet inte om jag orkar. Har inte varit ute på ett tag. Dessutom så jobbar jag imorn. Ledig på måndag. Gissa vem som ska sova hela dagen! Hur ok är det att jag lyssnar på robyn? Haha emiliaa... Tänker på dig när jag hör dom här låtarna.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är heeeeeelt, om inte mer än OK! ;)

2009-06-13 @ 22:58:47
URL: http://kemze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0