helt splittrad



för nån vecka sen så satt jag i mitt vardagsrum med en kompis. personen drar upp världens sexigaste mobil, jag tappade hakan och ba "oh my gaaaaawd, i want it" personen i sig är så slarvig så kommentaren jag fick tillbaka var "jag pussar den här mobilen hejdå varje kväll och hoppas på att jag får en ny dag med den imorn" jag vek mig av skratt och sa "ja, själv är jag en sån som alltid håller mobilen i handen. det är knappt att jag sover utan den" .
När jag förlängde mitt abonnemang, köpte jag den här telefonen. Sony Ericsson c902. den är helt okej, jag har haft den nu i drygt 3 mån. det är inte så att jag känner sån stoor kärlek och passion till telefonen, men den är ändå helt okej. jag ska inte klaga. Säljaren frågade mig "ska du ha försäkring?" tanken av att det kommer dras 375:- från min konto var 3e månad slog mig och flr en kort sekund blev jag jude, men han lyckades övertala mig och ba "IFALL det händer något,, tro mig, det är värt det"

igår var jag på kofi med zorica och fikade. på vägen hem stöter vi på min systers kompisar. dom lyckas dra med oss till berns. helt otippat, med det var galet kul. jag minns hur jag stod där på terassen, strax innan 3. hade precis kollat på klockan på min mobil, jag lägger ner den i fickan igen. från ingenstans börjar det hända en massa saker runt omkring mig. JAG SVÄR, det var planerat. 2sek efter ska jag ta upp mig lur. OCH DEN ÄR BORTA!!!!! ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖR!!  varför snor man en lur. okej ifall jag hade tappat den, men jag veeeeet att den blev baxad. skit kul för personerna som tror att dom ska använda den. har precis imei-spärrat den. hela luren spärras..!! idioter.
ALLA NUMMER, BILDER, VIDEOKLIPP.. MITT HJÄRTA!!

ja, jag han inte pussa den hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0