godissugen eller bara rastlös?

jag har en dålig vana, och det är att jag äter av tristes.
så fort jag känner mig rastlös så går jag och tittar i kylskåpet vad som finns.
även fast jag vet att det bara finns ost, smär och en fun light flaska med äcklig smak. jag ska alltid lyckas bli lurad.. den här gången handlade det om saft. "Fun Light - Watermelon and Strawberry - LIMITED EDITION"
den smakade skit!!
och det värsta är att jag är för snål för att gå och köpa en ny. så jag sitter här, zippandes på min äääääääckliga saft som smakar läppglas och låtsas att den är god!



undrar dock om red apple/chai (den som kommer i höst) är god...?? haha kolla, går nästan på det igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0