tusen jordsnurr och lite till

asså vilken jävla sjuk kväll... ni kan ju börja med att gissa hur vi kom in till stan..? tunnelbana? hah.. i wish. taxi card, javisst. inte nog med att taxichaffisen försökte smita iväg, fastän vi stod där på gatan, så drog han världens omväg. men ad gör det egentligen när det ändå bara kostade oss 128:- haha.. vi kom till berns, gled in. betalade n o l l kronor. alltid lika skönt. vi måste varit jävligt snygga igår för alla andra som försökte komma in efter oss blev nekade. haha "det är bara gästlista idag tyvärr" så vitt jag vet så fanns varken jag eller carro på nån lista igår. men men..
berns var iaf inte på topp igår. vart en aning besviken men det gjorde inte så mkt. vi hann iaf med en vända på max innan dom stängde. jag lyckades även få med mig killen före mig i kön hamburgare hahah plus min egna..  var jag hungrig eller? fan va elakt.. efter att vi tryckt i oss maten så bestämde vi att det skulle bli taxi hem. fast svart taxi denna gång. en hundring till solna. första snubben insåg när han väl skulle starta bilen att han fått punka (hahahah) den andra snubben var total flippare. jag driver inte när jag säger att vi hade efterfest i bilen. hahaha jag har det på film, men carro har kameran. korten vi tog igår var obeskrivliga. jag tror inte jag garva så mycket på länge. jag pratade i somnen i natt o dog av garv och carro började tro att vodkan hon fick med sig hem från tunisen var spetsad med nånting annat typ...

det var sjukt...

nu ska jag hoppa in i duschen. deckade med gårdagens smink så jag ser ut som fester i familjen adams.. skarrig! hahaha sen ska jag tvätta o börja göra mig i ordning för kvällens utgång. Miss Emilia fyller nämligen år idag, och det ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0