...så var man hemma i solna igen!

imorn börjar jag tidigt. ska öppna espresso house T-centralen kl 07.10. shit vad jag hatar att öppna ställen. morgontider är ingenting för mig. får jag inte sova ut så går jag alltid omkring o tjurar de 4 första timmarna. och varje morgon påväg till tunnelbanan tänker jag samma sak.. "jag ska aldrig mer gå med på ett öppningspass" ja, sen står man där en vecka efter. samma tid samma kanal o gör samma sak. jag tackar gud att det är ett take away ställe jag öppnar. det som gäller då är typ bara att plasta av o köra igenom maskinen. på svea måste man göra alla mackor o sallader o hela köret. nej tack! nää nu låter jag en aning negativ här. jag ska hoppa in i duschen. snacka lite på msn och sen göra mig redo för sängen. tar pendeln in imorn direkt till centralen. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0