godmorgon folket

 

jag har vänt på dygnet vilket är likamed k a o s!! shit vad trött jag ääääär!!
jag har för mycket saker att göra innan skolan börjar och jag sover bort dagarna. hur ok är det egentligen att gå upp kl 15.00 varje dag? hur som, igår somnade jag inte förrens 04.40 typ.. om inte senare. fukten dödade mig. jag låg och vred mig. att somna igår var svår.. somna riktigt på samma sätt som jag somnat den sista tiden. första natten i kista på 2v typ. min säng är skön jämfört med morsans i solna. men har man vant sig, så har man.

nu ser jag ut som ett troll i håret. har tandborsten hos morsan och toalett pappret är slut. varför envisades jag om att åka till kista o sova här?

nu måste jag bege mig.. ska till espresso house på östermalmstorg o hämta upp diskmedel, sen stänger jag på svea. hoppas det är lugnt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0