Jag tjuvar den från Sandras Blogg

jag har inget liv. jag har ont i halsen och ska snart jobba.

har du någonsin

konfirmerat dig: grek-ortodox. Vi typ blir det när vi döps. eller nått sånt
sagt något korkat i Göteborg: eh.. ja! haha
sagt till din mamma att du hatar henne: tyvärr så har jag det. (jobbig trottsålder)
bett till Gud: säkert
dansat i köket helt ensam: haha jaa
velat ligga med en skallig man: :D
lurat någon på pengar: säkert
stulit från ett barn: hahaha säkert det med
bytt skunknamn: har inte skunt
sökt till Big Brother: nej
varit med i Big Brother: nej
slagit en vän: ja
tyckt att du själv varit jobbig: no shit. PMS barn
spelat in ett avsnitt av Antikrundan: nej, men veckans EKO
vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: aldrig
ljugit om din nationalitet: nej
gråtit i slutet av Titanic: fattade inte grejen med det där..
bakat in droger i ett bakverk: nej
hånglat till Oasis: dom säger det, ja!
önskat att du vore någon annan än den du är: ja
nypt en tjej i baken på krogen: jaa haha
varit på en hårdrocksbar: ja och det var inte min grej
köpt en skiva med Scooter: haha aldrig
fått höra att du liknar en kändis: ja, Angelina Jolie. Orka hata nu
fått höra att du liknar nån ful: Aldrig
legat med en kollega: ja
hånglat med någon av samma kön: pussat bara
sovit i en Hästens-säng: ja, och det var inte värsta grejen
städat och tyckt att det var kul: när jag lurar mig själv bara
ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett: ja!!
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: haha vet inte
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: ja
lagat potatismos på en date: hahahah neeej
luktat svett och tyckt att det är charmigt: nej
blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: ja
rakat av allt håret på huvudet: nej, men bränt bort det
rakat bort ögonbrynen: nej
ätit middag med en lärare: ja haha
hjälp en gammal dam att gå över gatan: nej
muckat gräl med en skinnskalle: nej
skrivit ett quiz: ja
konverterat till islam: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0