plugg o huvudvärk

bra combo.. my ass.. har tryckt i mig alvedon men det verkar inte hjälpa. har även satt på mig glasögonen men har svårt att tro att d skulle funka. måste ju ha dom hela tiden egentligen. förebyggande syfte.. palla se ut som en glasögonorm.
idag kändes det som om mina jobbtimmar aaaldrig skulle ta slut. fy, tiden gick så sjuukt sakta.

min kära vänn pauline kom förbi idag. insåg när jag väl satte mig ner o pratade med henne hur mkt jag saknar henne. hur ska sveavägen klara sig utan pauline.. hur ska vi klara oss utan någon som alltid klagar... ? haha ja pauline.. du kan vara en aning pessimistisk (stavas det så?) ibland.. men d e ok. så länge du härmar ice age figurerna så är du fan kung. du får mig alltid att garva hahahahaha!! garvar fan nu, på riktigt!

hur som haver, nu ska jag fortsätta mitt pluggande.. kan nån dra mig i håret, snälla..!! jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0