panik!! Vänder...

250340add4085ccb49c3f0b054992a5a.png

Kolla varifrån!

panik!! Vänder turen nu eller.. Jag som fått allt jag bett om... Pengar, upphittat legg o allt det där!! "ett och annat kommer inte att gå riktigt som du planerat .." usch, jag ska ju alltid tro på sånt här.. Aja, en fråga nu.. Varför bubblar det i mitt element? Skit skumt. Andra dagen nu, och det börjar bubbla samma tid varje morgon! Vad bor i mitt element?

Nu är jag iaf på väg till jobbet. Trött! Ont i armbågen, ja! Jag får ju inte överanstränga det, men det blir ju svårt när man jobbar på cafe. Shiit.. Killen som precis satte sig brevid mig har världens godaste parfym. Synd bara att han inte faller mig i smaken.. Hahah.. Men aaaaja, jag skulle egentligen ut idag, men nej nej... Måste plugga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0