nu är jag vaken!

fan vad skönt att få sova ut idag. har ju bara haft öppningspass denna helg så jag har typ sovit 6 tim totalt..  så nu tog jag igen det. somnade runt 23.30 igår skulle jag tro. innan jag gick o la mig tryckte jag i mig köttbullar med makaroner. länge sen jag åt det men guuud så gott.. med grillkrydda o ketchup! haha

gjorde inte så mycket mer igår. skulle träffat upp carro och emilia för en promenad runt sjöarna. men min kropp sa NEJ! orkade eeeej.. mycket skönare att bara sitta hemma i soffan framför tvn.

så, dagens planer? det ryktas om att det är galet väder ute.. folk heter så på facebook. tror att jag ska sätta på mig balkonen nån timme o sen bara glida hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0