måndag

ja, hallå där alla glada.
tror att en förkylning är på väg.
har ont i mina bihålor.. känns som om jag varit med i världens feastfight.
jag kan inte heller konsentrera mig idag. shit, vad är det för fel på mig.
vill bara att klockan ska bli fyra typ. så jag kan börja jobba på mitt projekt innan "chefen" är tillbaka... det kittlas i fingrarna, kan man säga så? vill bara skriva skriva skriva..


idag bjuds det på middag hemma hos min mamma. syster min tittar nog förbi också.
det blir spaghetti med köttfärssås. yummi.. länge sen jag åt det. Måste införskaffa mig ett busskort..
jag ska oxå framkalla lite bilder sen som jag ska sätta upp i min lägenhet.. jag visar sen när det är fixat..

näääääääääää, här blir inga barn gjorda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0