15 juni



ja, idag har jag bara tagit det lugnt. vaknade kl 13. mötte upp min kusin alexandra i stan vid mitt jobb och åkte sedan tillbaka till kista. på vägen gick vi förbi konsum, handlade lite och gick hem och lagade mat. spaghetti och köttfärssås blev det. skit gott. sen kom folket över, vi satt o chillade ett tag.. som en soft måndag ska vara.
lördagen spenderade jag med joanna. vi var på ego en stund och sen layer.. jag orkar inte skriva mer nu. har ont i huvudet.
min kusin sitter o driver med mig. Hon försöker dissa mig när hon själv ser ut som en bulldog med värsta hästbettet HAHAHAHA (LOVE YOU ALEX) nu sitter hon och pekar fuck you och hotar med att hon ska starta en blogg om mig hahaha... hon är fett skön..

alexandra: jag ser fan ut som en bulldog, hahaha!! BARA FÖR ATT DU HAR DUBBELHAKA!!
elena: asså du garvar till och med som en häst.. vill du ha en morot? sockerbit kanske? haha d e fett bra att du ska få tandställning hahahah
alexandra: hahaha jävla hora!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0