fredag 00.36




jag är hatisk idag. jag kan inte låta bli. dont rub it in my face. för jag hugger tillbaka och när det kommer till vissa personer så har ja no mercy i vad jag säger. aja, ibland är msn inget bra program. aja whatever, det är inte som om ni fattar iaf. jag ville bara få ut lite hat. och det fick jag. med ett hatiskt skratt!

"oj vad du kommer få jaga om några år"
"nej, hon kommer bli smart. tro mig"
"jo, jo.. lika smart som sin pappa? eller mamma?"

ja, nathalie. jag antar att du garvar minst lika hatiskt nu som jag gjorde när jag skrev meningen. för jag vet att du förstår exakt vad jag menar.

så, igår var jag på bio med klasskamraterna. typ första gången på snart 3 år som jag går med på att hitta på ngt med dessa grabbar. vi såg iaf ingloreus basterds (stavning?). den var bra. jag tyckte om det. dock lite för brutal. fanns några scener som jag ej kunde titta på. usch. skönt att det var en tjej som gav tillbaka. lite girlpower i det hela. hur som helst. jag ligger i soffan. allt är nedsläckt och inte ens tvn är på. det är ovanligt i detta hem. jag borde sova, för jag är trött. men orkar inte riktigt. eller vill typ inte. imorn är det jobb. första gången på en vecka. jag som längtat sååå... meich!

hej då folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0