proppmätt!

idag har jag spenderat kvällen med mina kära kusiner och co. det bjöds på mat. för mycket mat. men jävlar vad gott det var.
chili con carne med ris och sallad.. och oliver såklart.
chokladmousse tårta till efterrätt.
nacho chips med guacemole som tilltugg framför idol.
ballerina kex, vindruvor och mandariner.
coca cola såklart..

ja, vad har inte blandats i min mage idag. proppmätt är vad jag är.

skönt att bara vara hemma och inte göra nånting idag. skulle på halloweenfest men hade världens huvudvärk imorse. fick oxå ett sms om lite förhinder, så det var inga större problem att "ställa in!" det hela. hade odck varit kul att få se alla utklädda. men det är ju tur att man har facebook. haha bilder lär väl komma och, och folk kommer taggat. ja, ni vet hur det funkar.

här är iaf lite bilder från ikväll på min underbara prinsessa. (kamera apa? NO shit. hon knäcker mig. antar att det går i släkten)


Kommentarer
Postat av: Soffiiz

vilken dag och vilka bilder asså! haha <33

2009-10-30 @ 23:48:53
Postat av: Nathalie

Hot! Like it ;) hahaha!

2009-10-31 @ 21:00:19
URL: http://nathaliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0