okej, jag är rutten.

Kunde inte hålla mig.
Det är en sak att ha en blogg och inte uppdatera hela tiden, och en annan sak att bestämma sig för att inte blogga alls. Lite jobbigt faktiskt att inte göra det. Man har ju typ dokumenterat allt man gjort de senaste åren.. typ.
Hur som helst, idag hade jag tenta i Kognitions Psykologi. Det gick faktiskt jätte bra. Nöjd med min prestation. Efter tentan gick jag hem, var helt slut i huvudet. Har inte gjort någonting sen dess.

Så, vad har jag haft för mig dom här dagarna då? Typ ingenting. Varit i skolan och kollat på film utan subtitles, gick dock inge bra då filmen var på spanska. En viss person blev inte glad. "Men äääärligt!!! Vi fattar ju inte vad dom säger?" hahaha..

Imorn är det dags för jobb. Har inte jobbat på 1½ vecka. Wow.. det är mycket. Men jobbar bara 3 timmar sen blir det fika med Dimman. Länge sen vi sågs mate..!!

iallafall.. sov så gott.




Jordin Sparks - Next to you.



(there you go hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0