en sån där dag..

idag är en sån där dag då ingen av oss är på top humör. jag är allmänt gnällig, känslig, PMS:ig och allt det där.. och han är trött och seg, orkar knappt prata. efter middagen satte vi på en film och ba chillade. sånt behövs ibland. uppskatta tystnaden. ingen ångest över att man inte pratar.. så skönt.
vi såg en av tyler perrys filmer - the family that preys tror jag den hette. den var bra. jävligt bra faktiskt. tyckte om det. skådespelerskan som alltid är den "slampiga" i alla filmen var i denna den smarta och fina tjejen. och den fina och smarta omvandlades till den äckliga. det märktes av och jag kände ilskan inom mig. hahaha sanaa lathan som alltid är så gullig (som jag minns henne i Love and Basketball) var världens bitch i den här filmen och jag vart så arg på henne.. fy.

aja, nu kallar sängen.

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0