ännu en lyckad middag

o jaaaaa lollo, sluta grina. jag blandade bara ihop det jag hade i kylen! haha du ska få din middag, lovar!

idag bjöds det iaf på strimlad fläskfilé med grillade grönsaker i en "red-curry"-sås med ris. Mums.. men som jag sa till Nathalie idag "Vi kommer skita ris snart". För omväxlingens skull så vart det potatis igår, med kött o tzatziki. Fan vad jag älskar potatis. Så himla gott. Ärligt, nu börjar jag låta som en hemmafru som byter recept med sina grannar typ. Vad händer med mig? haha antar att det är den "rollen" jag tagit på mig och jag har nu ingen chans allt att försöka smita undan. att laga köttbullar med makaroner är typ numera inte en "OK" middag. Jag menar, han tar ju inte ens undan tallriken efter sig för att han vet att jag kommer göra det iaf! hahahaha (det är okej!!)
well
, funderar på att överraska med muffins när han kommer tillbaka.. vad sägs?
det enda jobbiga är att jag saknar 1 (ETT ENSTAKA) j*vla ägg. så jag måste till affären.. buhu.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Thank you baby!

2009-10-23 @ 16:45:52
URL: http://nathaliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0