Twilight

Oh my gooood! Jag tror att jag var den enda tjejen kvar på jorden som inte hade sett twilight, och jag undrade vad fan tjejerna såg i edward.. Och speciellt i science fiction filmer. Jag menar, vampyrer.. Kom igen! Men nu förstår jag. Asså jag är kääär. Edward i love you! Gaaah kan inte vänta tills nästa film kommer. Jag ska köpa böckerna imorn. Jag driver inte. Förstår ni att jag grät. Jag grät för att jag också vill ha någon att vara så kär i som gör allt för mig. Hahahaha vilken torsk jag är.. :(
 





I miss you...

Kommentarer
Postat av: sandra

twilight är en riktig skitfilm. och jag är ändå sci fi nörd.

2009-06-23 @ 11:36:39
URL: http://sandramaske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0