en tanke...

onsdagen den 10 juni var en hemsk dag.
det som hände är helt otroligt.
jag finner inga ord som kan beskriva känslan.
men oväntat var det iaf.
en 15årig kille tog sitt liv.
jag kan inte låta bli att sluta tänka på hans familj.
hans mamma.. helt ovetande om att ens son mår så dåligt och att det
går så lågt att han väljer den enkla vägen ut ur det.. shit vad hemskt.
INGEN borde få gå igenom sån smärta och sorg.
det hugger mig rätt in i hjärtat.
det sjuka är att sånt här händer allt för ofta.
allt fler unga, BARN, dör.
vad händer med världen. helt ärligt???
var är vi på väg?
Nicolas var älskad. Det alla hans vänner gör mot hans familj är obeskrivligt.
De har allas stöd... ALLAS!! jag har aldrig sett så mycket kärlek.
man blir helt rörd och kan nästan inte låta bli att fälla en tår.
det som hände i onsdag kommer aldrig glömmas.
igår samlades 300personer i akalla för att hålla en tyst minut
och en fotbollsturnering i nicolas namn.

Vila i frid Nicolas Jajou Garcia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0