mmm... rast



sitter på jobbet och äter min kyckling sambal- special macka. det vill säga minus ruccola plus ost. fan vad gott, länge sen jag åt den. jaa.. är man espresso house slampa som jag kallar det (när man hoppar runt mellan olika enheter /platser alltså) så är det inte alltid att de finns.. mina älskade kyckling sambal mackor. felicia står där uppe och är bitter över att jag har rast. hon kan suga min tumme. hon slutar om 35 min. själv har man 4,5h kvar. det går nog snabbt.

min kära arbetskollega sandra taggade mig nyss på facebook. gris jag är. bilden ovan är från vår dag på chokladfabriken med jobbet. shit, ville aldrig mer äta choklad den dagen... men helt ärligt så skulle jag faktiskt kunna trycka en chokladboll här och nu. haha aja, dags att gå upp.

"en latte fäääärdiiig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0