LURAD!!



var fanns alla normala taxi bolag igår när man behövde dom?
jag blev ruinerad igår. jag kände hur det sveeeeeeed som fan.
det gick nästan så långt att jag var villig att be taxichaffisen stanna mitt på e4:an så jag kunde promenera hem ist. ETT PAR NYA SKOR HADE KOSTAT MIG BILLIGARE.
taxi. från tcentralen (åhlens) till kista 750:-! alltså SJUHUNDRAFEMTIO SPÄNN!!!!!
hur onormalt är inte det??

hur som, blir nog inge mer utgång för mig på ett bra tag! klarade mig ändå rätt bra igår. slösade 80kr och det var garderobsavgiften på layer cake för mig och joanna! that was it.
rätt så skön utekväll igår, fastän det regnade.

nä, nu är det dags att städa mitt hem. kläder överallt och sen är det dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0