ok, nu kör vi!

det är sommar. okej, det kanske inte är världens bästa väder men bara tanken gör det hela en smula tråkigt.
jag menar, vem vill sitta hemma o blogga hela dagarna. men nu är sommaren snart över... då kanske man får tillbaka motivationen.

jaha, vad har man haft för sig då? helt ärligt så känns det som om jag gått och blivit 14 igen.
för ca ett halvår sen kunde jag inte supa 2 dagar i rad. efter en fyllekväll så var jag knockad i 2v framöver. jag var tvungen att välja mina utgångar. ja, den här sommaren har varit helt flippad. vi har dödat systemet. förhink hos mig i solna på balkongen. lite vin, lite schweppes, lite chips.. MJ hits, smink, parfym, "tjejer idag tar vi tuben och inte taxi"-snacket och vi är all set and done. onsdag, torsdag, fredag och lördag. Wow.. och vi gick all in varje gång! haha

ja, taxi snacket är nog sommarens absoluta samtalsämne. Då vi alla är broke egentligen så har ingen av oss råd med att ta taxi höger vänster som om vi vore paris hilton. runt 22.30 var vi klara me sminket o kläderna typ. då vart det balkonghäng. vad pratade vi inte om, helt ärligt. tanken var att vi skulle ta 00.08 tåget. 23.35 slog stressen oss. sista glaset, sista ciggen, blanda dricka, kisspaus (carro sitter o skakar av kisset i minst 7min, jag driver inte) packa väskan, "var är min läppgland? har du sett mitt busskort?" shit vi hinner inte med tåget.. ska vi ta taxi ist? aboooooo ok, ring taxi!
v a r j e  gång!!! hahah men vet ni vad. jag har haft sjuuuuuuukt roligt. ord kan inte beskriva. fastän jag blir hemma denna sommar så är det ingenting jag ångrar. har man bra sällskap sååååå...




shit carro, jag har 18272549 ego bilder på dig hahaha

aja folket, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0