Måndag hela veckan



den berömda cykelturen, fan vad jag garvar varje gång jag tittar på den här. Lollo, vi har aallltid värsta flytet när vi går ut hahaha!! ja, du vet exakt vad jag menar! hur som, igår deckade jag på soffan till nån B film med en chipspåse i famnen. vaknade upp vid 01.30 typ.. gick på toa, kollade facebook en sista gång, skickade iväg ett mess o sen så kallade sängen. jag kunde inte hålla upp ögonen. vaknade upp 14.00... ibland så undrar jag vad det är som får mig att bli så trött.. helt slut asså!! vitaminbrist, järnbrist? vad ska man göra för att bli pigg. kaffe tar inte ens på mig längre...

iallafaaaall.. nu ska jag ner o boka tvätt tid. måste tvätta min mammas kläder som jag använt innan hon kommer hem. byta lakan, tvätta handdukar o allt det där. fick nämligen ett samtal igår..

Mamma: Heeej, hur mår du vad gör du ... bla bla bla (o allt det där vanliga) Lägenheten är väl inte helt upp och ner va?

Elena:
(tittar mig runt omkring o inser att det är total k a o s) nej nej, jag har städat och damsugit till o med. lovar! *håller fingrarna i kors*

det är bara att börja städa. imorn o på onsdag är jag ledig. då ska det fixas här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0