idag var det kaos

lyckades komma försent till jobbet.. igen, fråga mig inte hur för jag var verkligen uppe i tid också.
min chef vart inte så glad, jag har alltid varit i tid.. men de senaste gångerna så vet jag inte vad det är med mig. allmänt seg bara. och varje gång är det min chef som jobbat passet innan.. usch o fy, det får aldrig mer hända.

idag var det mycket att göra. det tog aldrig slut. det var mycket folk hela tiden, jag visste inte var jag skulle börja. var ju själv från fyra. vid 19.00 fick jag chansen att plocka disk. helt sjukt!

nu är jag iaf hemma. promenerade hela vägen hem. skönt!

aja bloggar mer snart.. undra om lenny vill med ut på promenad sen? hmm

juste, imorn ska ja spela basket i frysen me tjejerna. första gången på ett jävla bra tag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0