det var länge sen..

flera gånger har jag tänkt skriva något. men när jag väl satt mig framför datorn och gått in på sidan så är det någonting som går emot mig. sjukt.. kommer ihåg för ett år sen hur jag bloggade hej villt om allt runt omkring mig, allt om min vardag.. och nu så ba "näääe vettefan om jag pallar"

jag kanske inte är en bloggare helt enkelt.. haha men vi testar.

vad har jag haft för mig? helt ärlig, jag har gråtit som ett barn. hahaha garvar bara jag tänker på det. saker och ting går inte som jag vill just nu och ni som känner mig ver hur jag fungerar. om inte jag får som jag vill.. ouft.. jag spricker. jag spricker så gaaalet att jag sätter mig ner på marken och bölar. som ett barn!! just den känslan har jag just nu. kan inte minnas när jag mådde såhär sist.. jag har krigat. försökt sysselsätta mig med olika saker bara för att inte tänka. men envis som jag är så kan jag inte sluta. jag blir lack på mig själv för att jag försöker.. well.. fuck it!

jag har festat, jobbat.. festat igen.. slösat pengar som om jag vore rik.. försovit mig och missat en öppning på jobbet.. haha knas.. min pappa har flyttat till grekland.. typ det.

nä nu känner jag att ja inte pallar.. usch.. haha sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0