det blir inte bättre

skulle upp tidigt, men det sket sig. ställde om klockan till 12.45 ist så att jag skulle hinna ner till tvättstugan på en gång. när jag väl samlat ihop all tvätt är kl 13.04 och jag märker att jag inte har sköljmedel. faaan.. hade 10 min på mig att gå ner o sätta igång maskinen innan jag torskar tvätt tiden.. tänkte.. jag hinner till pias för att köpa..

lyssna nu, jag har en tjuga kontant o sen kort. kommer in, ser på dörren att dom tar kort. det är lugnt tänker jag.
plockar på mig sjöljmedel o går mot kassan o sträcker fram kortet. (sköljmedlet kostade 21,90)

"tyvärr vi tar inte kort under 100kr"

"okej, men jag har en tjuga om det går bra"

"nä, tyvärr.. jag kan inte ta emot det. det saknas två kronor!"


DRIIIIIIIIIIIIVER HON??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0