söndag

maten blev faktiskt meeer än ok. den smakade faktiskt helt underbart.
som nathalie sa:

"Man skulle nästan kunna tro att det är mat från nån thailändsk restaurang" ok hjärtat, ta inte i så att du spricker, men gott var det hahahahah!! vitlöksbrödet satt som pricken över i:et.

resten av kvällen spenderades hemma hos carro. dock så fullföljde vi inte våra planer utan gick rätt emot dom. vi placerade oss i hennes säng, framför tv, chips + dipp + ostbågar + iskall cola fanns på plats. scary movie på tv. ja, ordet perfekt var inte ens tillräckligt. somnade strax efter 1 och det var det bästa valet jag gjort på länge. sen att jag blev väckt 03.45 och inte kunde somna om är en annan femma. och nått vi defenitivt inte ska prata om är att jag återigen blev väckt 04.41 när jag väl börjat bli harmonisk igen... gaaah, all of a sudden var kl 09.30 och jag var tvungen att gå upp. min kollega sandra sa att jag började 10.30 idag. anja som öppnade cafet idag tittade på mig och undrade varför jag var så tidig när jag klev in 10.20. visste inte vart jag skulle ta vägen, men försökte ta fram det positiva. "jag hinner ju faktiskt äta en scones!" (som blev en grillad ost o skinka med mineralvatten) hur som, vi blev r*vpippade idag. hade sjukt mkt att göra och jag fastnade vid espresso maskinen. rätt så skönt faktiskt, man slipper det här "hej-nu-måste-jag-vara-trevlig-humöret" när man egentligen itne ens känner så. 9/10 fall är jag alltid super glad o älskar mitt jobb. idag var det inte nått av de 9 fallen. men man får ha sånna dagar. Anja var inte heller på humör, inte heller Amanda. vilken dag!

nu är jag iaf hemma, sitter i mitt kök. har pratat med min syster. har mascaran under ögonen. idag är ingen bra dag. Men vi glömmer det, vi pratar inte om det, vi släpper det o ba breaaathe! något jag varit så dålig på förut. men den här gången tror jag faktsiskt att det är det bästa jag kan göra.

jag lämnar er för natten. jag ska sätta på 2½men, sova på soffan och stänga av min mobil!

love!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det VAR top notch food! och ett hlet vitlöksbröd var hade vi EJ fått på någon restaurang - nej vi beat them all :D



Hahah!

2009-08-23 @ 22:57:06
URL: http://nathaliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0